2020-2021: de wereld is digitaal geworden. Maar hoe ga je om met B2B leadgeneratie in deze digitale wereld? Hoe kan je potentiële klanten maximaal bereiken op een digitale manier? Hoe ga je om met digitale beurzen.
Deze masterclass zal tijdens een aantal concrete presentaties ingaan op de manier(en) waarop je als textiel- of kunststofproducerend B2B bedrijf anno 2021 kan omgaan met de digitale realiteit.
Programma
10.00 - Inleiding
Sander De Vrieze, Centexbel
Online marketing in 2021
Christophe Van Bael, Lincelot
Christophe introduceert ons in de hedendaagse wereld van online marketing en wat er veranderd is de afgelopen jaren. Hij toont het belang aan van het gebruik van sociale media als verspreider van je boodschap. Verder brengt hij het belang in kaart van een online marketing plan met duidelijke doelen en meetpunten.
Ariadne Innovation
Julie Lietaer, Ariadne Innovation
Ariadne Innovation is de digitale oplossing voor een duurzamere textiel industrie. Julie introduceert Ariadne en de mogelijkheden om uw publiek op een (mix van) fysieke, virtuele en hybride manier te bereiken
12.00 – 13.00 PAUZE
Sociale media in 2021
TBC, Lincelot
Zonder twijfel de meest veelzijdige mogelijkheden om je boodschap op te communiceren: sociale media. Maar moet je daar wel op aanwezig zijn? En op de welke dan? In deze presentatie wordt er stelselmatig de do’s en don’ts van sociale media overlopen.
Squid – innovatieve raambekleding met een digitale strategie
Johan Bonner, Squid
Squid is een innovatieve, zelfklevende transparante stof voor raambekleding. Johan Bonner toont in zijn presentatie hoe er voor Squid van in het begin voor een digitale, hybride marketingstrategie werd gekozen.
Digitale transformatie als groeisubsidie
Kris Honraet, Vlaams Agentschap Innoveren & Ondernemen
Digitale transformatie is één van de thema’s waarop het Vlaams Agentschap Innoveren en Ondernemen volop op inzet. Met de KMO groeisubsidie hebben ze een rechtlijnig subsidie-instrument die ideaal ondernemingen kan bijstaan met hun dromen die ze willen realiseren.
15.00 Wrap up; tour de table
Sander De Vrieze, Centexbel
Deelname
Deelnameprijs: 240 euro (excl. BTW)
De VLAIO subsidie van 70% werd verrekend in deze kostprijs!