Sociale media zijn niet meer weg te denken uit de hedendaagse bedrijfsvoering. Sommige sociale media, zoals LinkedIn, zijn essentieel om uw bedrijf en producten op de juiste manier in de kijker te zetten. In dit seminarie belichten we enkele best practices. Daarnaast overlopen we een theoretisch framework van hoe sales en branding aan te pakken via sociale media, met focus op LinkedIn anno 2023.
Een ideale start van het jaar om de sociale media te laten werken voor uw onderneming!

De toekomst is er één in netwerkvorm!

In dit seminarie komen alle aspecten van het werken met sociale media aan bod.

Tom Baeten van Winger Academy, één van de meesters van sociale media, biedt ons een theoretische framework. In de namiddag passen we de theorie toe op verschillende interessante voorbeeldcases. We zien hoe bedrijven als Picanol en Lampe Textiles sociale media ten volle gebruiken. Samen met Fabiana van Fedustria gaan we aan de slag met LinkedIn.

Tom Baeten

Keynote: Tom Baeten - Winger Academy

Tom is een rasechte netwerker LinkedIn gebruiker van het eerste uur en maakte destijds zijn profiel aan in januari 2007. Doorheen de jaren geraakte hij gefascineerd door de manier waarop je LinkedIn niet als platform maar als tool kan gaan inzetten voor jouw Branding, Sales, Marcom of Rekruterings doeleinden. Sinds 2016 heeft Tom meer dan 1.000 deelnemers getoond hoe ze LinkedIn succesvol kunnen gebruiken. Het succes van zijn trainingen is de dynamische en interactieve manier waarop de opleiding wordt gegeven en de eenvoudige toepasbaarheid van alle tips & tricks.

Programma

09u30 - ontvangst met koffie + welkomstwoord door Sander De Vrieze


10 tot 12u - Tom Baeten - Winger Academy – Sales & Branding via Linkedin


12 tot 13u – Lunchpauze


13 tot 15u   

Praktijkgetuigenis gebruik van sociale media

Het origineel kleeftextiel werd door Lampe Textiles gelanceerd in 2016. De divisie groeide uit tot een internationaal succes o.a. door de gerichte inzet van sociale media.
Johan Bonner vertelt het parcours en de strategie achter de marketing van dit niche-merk.
Johan Bonner, Material Mastery/Squid Textiles

Praktisch gebruik van LinkedIn

Hoe praktisch gebruik maken van LinkedIn? Met welke elementen dien je rekening te houden en hoe garandeer je jezelf van succes?
Fabiana Di Mauro, Fedustria

Praktijkgetuigenis gebruik van sociale media kanalen

Ontdek waarom sociale media onmisbaar zijn in de communicatiestrategie van Picanol. Hoe creëer je succesvolle en evenwichtige LinkedIn content? En met welke tools kan je makkelijk zelf aan de slag? Femke Heens, Communication Specialist bij Picanol Group, vertelt je er graag meer over.
Femke Heens, Picanol

Deelname

€ 375,00 (excl. BTW)


De VLAIO steun van 70% is inbegrepen in de prijs!

Inschrijven

Ik schrijf me in voor
Ik volg de masterclass
Indien u met de wagen komt, kan u hier uw nummerplaat intikken om gratis te kunnen parkeren.
industriepartnerschap-banner

Deze Masterclass maakt deel uit van het Industriepartnerschap waarbinnen 16 Vlaamse innovatiepartners een geïntegreerde dienstverlening aanbieden om groei en innovatie in de Vlaamse industrie te stimuleren in de 3 volgende thema’s: Industrie 4.0, Digitalisering & Duurzaamheid. Ze doen dat onder leiding van Agoria en Sirris en met de steun van VLAIO. 


#industriepartnerschap #sterkondernemen